Bc. Nikita Novitskiy

Bachelor's thesis

Virální audiovizuální reklama ve světě

Viral audiovisul advertising in the world
Abstract:
Virální audiovizuální reklama je nový fenomén marketingové komunikace, který vznikl díky naší dnešní vysoce inovativní a propojené době. Každý z nás neustále pozoruje dění ve světě za použití zařízení a aplikací připojených k internetu a sociálním sítím. Virální audiovizuální reklama má potenciál šířit se internetem a mezi spotřebiteli zcela jedinečným tempem. To umožňuje firmám a každému kdo se rozhodne …more
Abstract:
Viral audiovisual advertisements are a phenomenon of marketing communication enabled by the highly innovative and connected age we live in. Every one of us observes what is going in the world around us using devices and applications connecting us to the internet and the world of social networks. Viral audiovisual advertisements have the potential to spread throughout the internet and across audiences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní