Virální audiovizuální reklama ve světě – Bc. Nikita Novitskiy
Bc. Nikita Novitskiy
Bachelor's thesis
Virální audiovizuální reklama ve světě
Viral audiovisul advertising in the world
Anotácia:
Virální audiovizuální reklama je nový fenomén marketingové komunikace, který vznikl díky naší dnešní vysoce inovativní a propojené době. Každý z nás neustále pozoruje dění ve světě za použití zařízení a aplikací připojených k internetu a sociálním sítím. Virální audiovizuální reklama má potenciál šířit se internetem a mezi spotřebiteli zcela jedinečným tempem. To umožňuje firmám a každému kdo se rozhodne …viacAbstract:
Viral audiovisual advertisements are a phenomenon of marketing communication enabled by the highly innovative and connected age we live in. Every one of us observes what is going in the world around us using devices and applications connecting us to the internet and the world of social networks. Viral audiovisual advertisements have the potential to spread throughout the internet and across audiences …viacKľúčové slová
Virální audiovizuální reklama Word-of-Mouth Buzz marketing marketingový mix výhody virální audiovizuální reklamy nevýhody virální audiovizuální reklamy Viral audiovisual advertising marketing mix advantages of viral audiovisual advertising disadvantages of viral audiovisual advertising
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m9ro8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
Zuzana Radová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl -
Nové formy reklamy a právo
Eva Němcová -
Virální video
Martin Němec -
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
Zuzana Radová -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Adam Škaloud -
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
Jan Bredl