Tomáš Navrátil

Bakalářská práce

Produkce videoher na příkladu Kingdom Come: Deliverance

Videogame production exemplified by Kingdom Come: Deliverence

Anotace:
Open world a sandboxové videohry jsou v současnosti jedny z nejpopulárnějších videoherních žánrů a zároveň i žánrem produkčně nejnáročnějším. Ve své práci bych se rád věnoval popisu celé produkce těchto her, od developmentu, přes samotnou výrobu těchto her až po distribuční fázi a údržbu (updatování) již vydaného produktu. Pro tyto účely jsem si vybral konkrétní příklad v současnosti dokončované videohry …více
Abstract:
The aim of this thesis is to give insight into the production of AAA videogames
 

Klíčová slova

videohry

Klíčová slova

práce producenta

Klíčová slova

financování

Klíčová slova

projektový management
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2018
  • Vedoucí: Helena BENDOVÁ
  • Oponent: Lubor KOPECKÝ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna