Tomáš Navrátil

Bachelor's thesis

Produkce videoher na příkladu Kingdom Come: Deliverance

Videogame production exemplified by Kingdom Come: Deliverence

Abstract:
Open world a sandboxové videohry jsou v současnosti jedny z nejpopulárnějších videoherních žánrů a zároveň i žánrem produkčně nejnáročnějším. Ve své práci bych se rád věnoval popisu celé produkce těchto her, od developmentu, přes samotnou výrobu těchto her až po distribuční fázi a údržbu (updatování) již vydaného produktu. Pro tyto účely jsem si vybral konkrétní příklad v současnosti dokončované videohry …more
Abstract:
The aim of this thesis is to give insight into the production of AAA videogames
 

Keywords

videohry

Keywords

financování
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 9. 2018
  • Supervisor: Helena BENDOVÁ
  • Reader: Lubor KOPECKÝ

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 5. 2019 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Bachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce