Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ – Mgr. Karin KIKA
Mgr. Karin KIKA
absolventská práce studenta CŽV
Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ
Methodology for the use of the robotic toy Vex 123 at primary school level 1
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření metodiky a sady úloh pro práci s robotickou hračkou VEX 123 ve výuce různých předmětů na 1. stupni ZŠ. V první kapitole vysvětluji souvislosti s nárustem zájmu o využívání robotických hraček ve výuce, uvádím přínosy a využitelnost práce s robotickou hračkou a představuji robotické stavebnice a hračky od firmy VEX. V druhé kapitole detailně popisuji robotickou hračku VEX …víceAbstract:
The goal of this work is to create a methodology and a set of tasks for working with the robotic toy VEX 123 in the teaching of various subjects at the 1st grade of elementary school. In the first chapter, I explain the connections with the increase in interest in the use of robotic toys in education, I present the benefits of working with a robotic toy, and I present robotic kits and toys from the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedoucí: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIKA, Karin. Metodika využití robotické hračky Vex 123 na 1.stupni ZŠ. Ostrava, 2023. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaceloživotní / obor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Role hry a hračky v životě dítěte
Kateřina Marková -
Hra a hračka ve vzdělávání dítěte v předškolním věku
Petra MALYJURKOVÁ -
Základy programování a tvorby algoritmů v primarním vzdělávání
Soňa Švecová -
Využití Albi tužky na prvním stupni základní školy a v předškolním období školy mateřské
Věra KRCHOVÁ -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Využití práce s programovatelnou včelou Bee bot a robotem Botley v mateřské škole
Lucie KUBÁTOVÁ -
Robotika a automatizace ve výuce na 2. stupni ZŠ
Tomáš MÝLEK -
Robotika s iRobot root
Karel Dobrovolný