Adam Klouda

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro produkt vybrané firmy

Design of a marketing strategy for the product of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie projektu se specifickým a obtížně komunikovatelným produktem. V první části práce je zpracován teoretický přehled, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti. Je zde představen samotný projekt, výsledky …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the design of a marketing strategy for a project with a specific and difficult to communicate product. In the first part of the thesis, a theoretical overview is developed, from which the practical part follows. The focus is mainly on the marketing strategy. In the practical part, an analysis of the company's marketing activities to date is carried out. The project itself …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Radim Lex

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93565