Návrh marketingové strategie pro produkt vybrané firmy – Adam Klouda
Adam Klouda
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro produkt vybrané firmy
Design of a marketing strategy for the product of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie projektu se specifickým a obtížně komunikovatelným produktem. V první části práce je zpracován teoretický přehled, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti. Je zde představen samotný projekt, výsledky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the design of a marketing strategy for a project with a specific and difficult to communicate product. In the first part of the thesis, a theoretical overview is developed, from which the practical part follows. The focus is mainly on the marketing strategy. In the practical part, an analysis of the company's marketing activities to date is carried out. The project itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93565
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2024
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Radim Lex
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93565
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Určování trendů digitalizace obchodních dokumentů skrze analýzu komplexních sítí
Matej Kminiak -
Digitalizace účetnictví v příspěvkových organizacích
Kamila Rausová -
Vliv digitalizace na proces zpracování účetních dokladů
Veronika Švarcová -
Digitalizace účetnictví
Tereza HLAVATÁ -
Digitalizace v oblasti účetnictví
Michal JAHN -
Přínosy a náklady digitalizace v účetní firmě
Denisa KRAUSOVÁ -
Vliv digitalizace na účetní profesi s přesahem na výuku účetnictví na středních školách v České republice
Sabina Lorencová -
Digitalizace účetnictví
Martin HAVLÍČEK