Adam Klouda

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie pro produkt vybrané firmy

Design of a marketing strategy for the product of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie projektu se specifickým a obtížně komunikovatelným produktem. V první části práce je zpracován teoretický přehled, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti. Je zde představen samotný projekt, výsledky …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the design of a marketing strategy for a project with a specific and difficult to communicate product. In the first part of the thesis, a theoretical overview is developed, from which the practical part follows. The focus is mainly on the marketing strategy. In the practical part, an analysis of the company's marketing activities to date is carried out. The project itself …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Radim Lex

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93565