Bc. Žaneta VÁVROVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Musea Kampa

Marketing strategy of Museum Kampa
Abstract:
V předkládané bakalářské práci analyzuji fungování marketingocé strategie muzea umění. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na mém vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a SWOT analýza silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu …more
Abstract:
The aim of this work is to analyse marketing strategy of museum of art. The theoretical part explains the basic aspects of art marketing. The analysis presents the results of my survey. It consists of situation analysis and SWOT analysis of strenght and weaknesses of the museum and opportunities an threats in its surroundings. The main part brings the analysis of marketing mix extended of my remarks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 11. 5. 2013
Identifier: 7531

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁVROVÁ, Žaneta. Marketingová strategie Musea Kampa. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications