Bc. Žaneta VÁVROVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Musea Kampa
Marketing strategy of Museum Kampa
Abstract:
V předkládané bakalářské práci analyzuji fungování marketingocé strategie muzea umění. Součástí práce je teoretický úvod do oblasti marketingu muzeí a galerií. Praktická část je založena na mém vlastním zkoumání instituce. Tvoří ji situační analýza a SWOT analýza silných a slabých stránek muzea a příležitostí a hrozeb v jeho okolí. Těžištěm práce je pak analýza jednotlivých složek marketingového mixu …moreAbstract:
The aim of this work is to analyse marketing strategy of museum of art. The theoretical part explains the basic aspects of art marketing. The analysis presents the results of my survey. It consists of situation analysis and SWOT analysis of strenght and weaknesses of the museum and opportunities an threats in its surroundings. The main part brings the analysis of marketing mix extended of my remarks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 11. 5. 2013
Identifier:
7531
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁVROVÁ, Žaneta. Marketingová strategie Musea Kampa. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová