Implementace prvků nové regionální geografie v hodinách zeměpisu – Bc. Michael Kotzur
Bc. Michael Kotzur
Master's thesis
Implementace prvků nové regionální geografie v hodinách zeměpisu
Implementation of new regional geography in geography lessons
Abstract:
Tato práce si klade za cíl a) inovovat výuku regionální geografie prostřednictvím učebních materiálů s prvky nové regionální geografie, b) začlenit metody hodnocení pro učení do výukového procesu geografie. V teoretické části se zabývá vývojem regionální geografie, metodou hodnocení pro učení a správným pokládáním otázek pro tvorbu pracovních listů. Metodologie práce představuje akční výzkum, jehož …moreAbstract:
This thesis aims to a) innovate the teaching of regional geography through teaching materials with elements of the new regional geography, b) incorporate assessment for learning methods into the geography teaching process. The theoretical part explores the development of regional geography, the method of assessment for learning, and the proper formulation of questions for the creation of worksheets …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v7ymk/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Geography / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Theses on a related topic
-
DIDAKTIKA MAKROREGIONŮ SVĚTA VE VYSOKOŠKOLSKÉM PROSTŘEDÍ - NOVÁ REGIONÁLNÍ GEOGRAFIE NA UJEP
Zdeňka KOLSKÁ -
Assessment for learning
Marie Vlková -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Testovací metody pro hodnocení radiačních efektů v přesných analogových a signálově smíšených obvodech pro aplikace v kosmické elektronice
Jiří Hofman -
Systém pro hodnocení kompetencí
Ondřej PEKTOR -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková