Implementace prvků nové regionální geografie v hodinách zeměpisu – Bc. Michael Kotzur
Bc. Michael Kotzur
Diplomová práce
Implementace prvků nové regionální geografie v hodinách zeměpisu
Implementation of new regional geography in geography lessons
Anotace:
Tato práce si klade za cíl a) inovovat výuku regionální geografie prostřednictvím učebních materiálů s prvky nové regionální geografie, b) začlenit metody hodnocení pro učení do výukového procesu geografie. V teoretické části se zabývá vývojem regionální geografie, metodou hodnocení pro učení a správným pokládáním otázek pro tvorbu pracovních listů. Metodologie práce představuje akční výzkum, jehož …víceAbstract:
This thesis aims to a) innovate the teaching of regional geography through teaching materials with elements of the new regional geography, b) incorporate assessment for learning methods into the geography teaching process. The theoretical part explores the development of regional geography, the method of assessment for learning, and the proper formulation of questions for the creation of worksheets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v7ymk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství zeměpisu pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
DIDAKTIKA MAKROREGIONŮ SVĚTA VE VYSOKOŠKOLSKÉM PROSTŘEDÍ - NOVÁ REGIONÁLNÍ GEOGRAFIE NA UJEP
Zdeňka KOLSKÁ -
Assessment for learning
Marie Vlková -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Testovací metody pro hodnocení radiačních efektů v přesných analogových a signálově smíšených obvodech pro aplikace v kosmické elektronice
Jiří Hofman -
Systém pro hodnocení kompetencí
Ondřej PEKTOR -
Formativní hodnocení a jeho vliv na rozvoj učení žáků
Lucie Šinálová -
Dynamický model zkušenostního učení ve studijním programu Učitelství pro základní školy. Inovace v přípravě učitelů ke vzdělávání pro udržitelný rozvoj na základní škole
Helena Havránková