Jitka SIEBROVÁ
Bachelor's thesis
Konkurence v letecké dopravě
Competition in the air transport
Anotácia:
Bakalářská práce "Konkurence v letecké dopravě" vymezuje problematiku konkurence mezi leteckými společnostmi a konkrétně se zaměřuje na specifikaci konkurenčních výhod u letecké dopravy a jaké konkurenční faktory ovliňují zákazníka při výběru letecké společnosti pro své cestování. Bakalářská práce podává přehled o historii a rozvoji letectví. Pojednává o největším českým leteckým dopravci Českých aerolinií …viacAbstract:
The bachelor work "Competition in the air transport area" deals with the competition among the airline operators. It is specifically focused on the specification of competitive advantages in the air transport area and includes informations about the factors having an impact upon customer´s choice of an airline operator for his travels. The bachelor work deals with the overview of history and grow of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zverejniť od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
10117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2009
- Vedúci: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SIEBROVÁ, Jitka. Konkurence v letecké dopravě. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Liberalizace evropské letecké dopravy a její vliv na vlajkové letecké společnosti
Tereza Dvořáková -
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN
Názov
Vložil
Vložené
Práva