Bc. Miluše Kyjovská

Master's thesis

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb

Project of Increasing Competitive Ability by Increasing the Quality of Customer Service in XY Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti společnosti XY. Teoretická část práce je věnována sumarizaci teoretických poznatků z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie, marketingové komunikace, služeb a vztahového marketingu. V praktické části je provedena analýza konkurenčního prostředí, Porterova analýza, SWOT analýza, analýza vnitřního okolí podniku a také průzkum spokojenosti …more
Abstract:
The Master thesis concerns with improving XY company in its competitive ability. The theoretical part deals with summarizing theoretical findings from the competitive environment, competitive strategy, marketing communication, services and relationship marketing. The practical part includes the analysis of competitive environment, Porter´s analysis, SWOT analysis, internal company analysis and also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Josef Kacr, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kyjovská, Miluše. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing