Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb – Bc. Miluše Kyjovská
Bc. Miluše Kyjovská
Master's thesis
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb
Project of Increasing Competitive Ability by Increasing the Quality of Customer Service in XY Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti společnosti XY. Teoretická část práce je věnována sumarizaci teoretických poznatků z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie, marketingové komunikace, služeb a vztahového marketingu. V praktické části je provedena analýza konkurenčního prostředí, Porterova analýza, SWOT analýza, analýza vnitřního okolí podniku a také průzkum spokojenosti …moreAbstract:
The Master thesis concerns with improving XY company in its competitive ability. The theoretical part deals with summarizing theoretical findings from the competitive environment, competitive strategy, marketing communication, services and relationship marketing. The practical part includes the analysis of competitive environment, Porter´s analysis, SWOT analysis, internal company analysis and also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KYJOVSKÁ, Miluše. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/m82n7z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kyjovská, Miluše. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
Jakub Neřád -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Marketingová komunikace a její vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem.
Lenka JAKUBKOVÁ -
Návrh Online marketingové komunikace pro vybranou firmu
Tomáš Dvořák -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová