Tatiana Dezhevaya
Bakalářská práce
Ochrana klienta v bankovnictví
Cosumer protection in banking
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na ochranu bankovního klienta, na kterého nahlíží jako na spotřebitele. Právní regulace této ochrany je nutná především z důvodu vyrovnání existující nerovnosti mezi spotřebitelem a poskytovatelem. Práce vysvětluje, proč je bankovní klient řazen mezi spotřebitele a proč se považuje za přirozeně slabší stranu v právním vztahu. Vymezuje nejdůležitější oblasti ochrany, kterými …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the protection of the banking client, which it views as a consumer. Legal regulation of this protection is necessary primarily to compensate for the existing inequality between the consumer and the provider. The thesis explains why a bank client is ranked among consumers and why he is considered to be a naturally weaker party in a legal relationship. It defines the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70803
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2017
- Vedoucí: Otakar Schlossberger
- Oponent: Jiří Rajl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70803
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Bankovnictví a pojišťovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní klient a jeho ochrana v českém právním systému
Pavlína Cahová -
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Analýza etických hodnot firmy Zeto bank
Martina Angela Trnovska -
Analýza bankovní etiky v UniCredit Bank Czech Republic, a.s. a její racionalizace
Martin Vidimský -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétním podniku či instituci)
Lenka Papežová -
Porovnání etických kodexů vybrané banky a pojišťovny
Radek Nekvapil -
Hodnocení firemní kultury vybraných bank z pohledu klientů
Alžběta Šlechtová