Tom Nowak

Bakalářská práce

Strategická analýza divize beauty care firmy Henkel

Strategic analysis of Henkel’s beauty care division
Anotace:
Tato práce se zabývá strategickou analýzou divize beauty care firmy Henkel. Cílem této práce je na základě strategické analýzy podniku navrhnout takovou strategii, která by této divizi zajistila růst tržeb a lepší postavení na trhu. V teoretické části jsou vysvětleny nejdůležitější strategické pojmy, metody a nástroje použité v této práci. V praktické části je nejprve provedena analýza vnějšího okolí …více
Abstract:
This thesis deals with strategic analysis of Henkel’s beauty care division. The aim of the thesis is to suggest such strategy that ensures revenue growth and improves the firm’s market position. The theoretical part defines the most important strategic concepts, methods and tools used in this thesis. The external environment is analyzed in the practical part using the PEST analysis and Porter’s five …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Ondřej Machek
  • Oponent: Josef Krause

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77103

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management