Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje – Kateřina Korpasová
Kateřina Korpasová
Bachelor's thesis
Analýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje
Analysing Tasting Effectiveness as Sales Promotion Type
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je analýza efektivity ochutnávek v supermarketech a hypermarketech a změření míry navýšení prodaných výrobků v závislosti na ochutnávce. V teoretické části je vysvětlení charakteristiky maloobchodního trhu a podpory prodeje. Výzkumnou metodou je skryté pozorování. Praktická část je zaměřena na analýzu …viacAbstract:
This thesis deals with analysing tasting effectiveness as sales promotion type. The main aim of this thesis is an analysis effectiveness of tasting in the supermarket or hypermarket and a measurement of increase in sales of products depending on tasting. In the theoretical part is explanation of characteristic retail market and sales promotion. The research method is hidden observation. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tereza Navrátilová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníka a prodejní techniky se zaměřením na krizovou komunikaci
Jana Moravcová -
Analýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módy
Štěpánka Pavlíková -
Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Karolína Černohorská -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Maloobchodní prostředí na tuzemském trhu se zaměřením na společnost LIDL Česká republika v. o. s.
Tereza Augustová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák