Praktické způsoby využití aktivit EV se zapojením metod DV v běžných MŠ – Martina ŠMÍDOVÁ
Martina ŠMÍDOVÁ
Bakalářská práce
Praktické způsoby využití aktivit EV se zapojením metod DV v běžných MŠ
Practical ways to include environmental education activities in kindergartens using drama
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou vztahu k přírodě dětí předškolního věku v současné době. Hlavním předmětem bakalářské práce je tvorba a realizace integrovaného bloku, který by dětem pomohl vztah k přírodě více rozvinout skrze užití metod dramatické výchovy. Teoretická část stanovuje cíle a záměry, definuje pojmy a cíle integrovaných oblastí a uvádí pedagogickou přípravu aktivit. Předmětem praktické …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of the relationship with nature of children at preschool age nowadays. The main subject of the bachelor's thesis is the creation and realization of an integrated block that would help children to develop their relationship with nature more through the use of dramatic education methods. The theoretical part sets goals and objectives, defines terms and goals of integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Marie Černíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMÍDOVÁ, Martina. Praktické způsoby využití aktivit EV se zapojením metod DV v běžných MŠ . Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití loutky v environmentální výchově v mateřské škole
Anežka SKALÁKOVÁ -
Propojení environmentální a dramatické výchovy na střední škole
Jana Zemanová -
Integrace dramatické, výtvarné a environmentální složky v autorské pohádce na I. stupni ZŠ
Jana PACINOVÁ -
VÝTVARNÁ VÝCHOVA V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY (Krkonošská základní a mateřská škola Vítkovice)
Kateřina PŠENIČKOVÁ -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Výchova a vzdělávání bilingvních dětí v rámci mateřských škol na příkladu polské menšiny ve Slezsku
Magdalena Górniaková -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL