Fair trade se zaměřením na kávu – Michaela Švarcová
Michaela Švarcová
Bakalářská práce
Fair trade se zaměřením na kávu
Fair Trade with a focus on coffee
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá konceptem fair trade a věnuje se také kávě v porovnání s ostatními komoditami. V úvodu je představena historie a vývoj fair trade ve světě a dále je zmíněn jeho vývoj v České republice. Poté je charakterizován koncept fair trade, základní principy, certifikace Fairtrade a Fairtrade standardy. Též se zaměřuje na minimální výkupní cenu, Fairtrade Premium, známku FAIRTRADE a …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the concept of Fair Trade and also focuses on coffee in comparison with other commodities. The introduction presents the history and development of Fair Trade in the world and mentions its development in the Czech Republic. Then the concept of Fair Trade, basic principles, Fairtrade certification and Fairtrade standards are characterized. It also focuses on the Fairtrade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Elvíra Čermáková
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82818
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Certifikace Fairtrade vybraného města
Marie KRYLOVÁ -
Fairtrade produkty ve vybraných maloobchodních řetězcích v ČR
Tereza Pavlíková -
Známka Fairtrade na trhu s kávou
Kateřina KOROLOVÁ -
Certifikace Fairtrade a její vliv na nákupní chování vybraného segmentu zákazníků
Julie WOČADLOVÁ -
Využití známky fairtrade v podnikání
Kateřina Kopalová -
Vnímání značky Fairtrade
Kristýna Hozáková -
Fairtrade v medzinárodných spoločnostiach
Eliška Lakoštíková