Trade marketing značky AXE v České republice – Miloš Moravec
Miloš Moravec
Diplomová práce
Trade marketing značky AXE v České republice
Trade marketing of AXE brand in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe …víceAbstract:
The aim of this graduation thesis is to provide detailed description of actual state of Czech male deodorant and antiperspirant market with putting emphasis on Axe brand, which makes efforts to become the leading brand of this dynamic market. The thesis is structured into three chapters. First chapter is mapping Czech male deodorant market and Czech retail market as well. Axe brand and its local and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34325
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Pavel Písař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Vyhodnocení dopadu "Share of Search" na velikost podílu firem na vybraných trzích v ČR v letech 2019-2022
David Janoušek -
Predátorské ceny a tržní podíl
Veronika Jirsová -
Tržní podíl produktů obchodních bank v ČR
Michaela Filousová -
Efekt konkurence generických léčiv na tržní podíl výrobce originálního léčiva
Vojtěch Růžička -
Inovace sklízecích mlátiček a jejich vliv na tržní podíl
Ondřej Burget -
Vliv zákaznické spokojenosti a dalších ukazatelů na tržní podíl společnosti
Monika Dvořáková -
Tržní podíl bank v ČR ve vybraném segmentu
Radim Udatný