Miloš Moravec

Diplomová práce

Trade marketing značky AXE v České republice

Trade marketing of AXE brand in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout detailní popis aktuálního stavu trhu deodorantů a antiperspirantů pro muže v České republice s důrazem na značku Axe, která na tomto dynamickém trhu usiluje o to, aby se stala jeho lídrem. Práce je strukturována do tří kapitol. První z nich mapuje trh deodorantů pro muže a zároveň i samotný český maloobchodní trh. Ve druhé kapitole je představena značka Axe …více
Abstract:
The aim of this graduation thesis is to provide detailed description of actual state of Czech male deodorant and antiperspirant market with putting emphasis on Axe brand, which makes efforts to become the leading brand of this dynamic market. The thesis is structured into three chapters. First chapter is mapping Czech male deodorant market and Czech retail market as well. Axe brand and its local and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Pavel Písař

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34325