Segmentace evropského trhu s ohledem na postproduktivní složku obyvatelstva – Eliška Rudá
Eliška Rudá
Diplomová práce
Segmentace evropského trhu s ohledem na postproduktivní složku obyvatelstva
The European Market Segmentation with Respect to the Post-Productive Population
Anotace:
V diplomové práci je popsán a demonstrován první krok hierarchického přístupu k mezinárodní marketingové segmentaci na úrovni zemí. Po teoretickém úvodu, který postihuje metodologickou i statistickou stánku segmentace a sekundární datové zdroje, je názorně provedena shluková analýza. Výsledkem je rozčlenění třiceti evropských zemí do pěti segmentů s ohledem na postproduktivní složku obyvatelstva. Vzniklé …víceAbstract:
The first step of the hierarchical approach to the international market segmentation is described and demonstrated in this master's thesis. The theoretical part that covers the methodology, statistical background and secondary data sources is followed by the illustration of cluster analysis. The outcome is the division of thirty European countries into five segments with respect to the post-productive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Milan Vošta
- Oponent: Václav Kašpar
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingové komunikace na základě segmentace trhu vybrané firmy
Jakub Khun -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová -
Segmentace spotřebitelů na trhu piva v ČR.
Jaroslav Brom -
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
Andrea Filová -
The consequences of activities supported by the active ageing approach for quality of life
Martin Lakomý