Vliv komunikačního prostředí na identifikaci se skupinou v kontextu videokonferencí – Mgr. Lenka Rozehnalová
Mgr. Lenka Rozehnalová
Bakalářská práce
Vliv komunikačního prostředí na identifikaci se skupinou v kontextu videokonferencí
The influence of communication medium on group identification in the context of videoconferencing
Anotace:
Cílem této práce je ověřit, zda se ve spolupracující skupině předem se neznajících lidí při komunikaci prostřednictvím klasické videokonference vytvářejí podskupiny na vzdálených komunikujících stranách a zda jsou tyto podskupiny kohezivnější než při komunikaci tváří v tvář. Výzkumu se zúčastnilo celkem 60 osob. V provedeném experimentu skupiny šesti lidí hrály hru, která vyžaduje spolupráci. Členové …víceAbstract:
The aim of this work is to examine, whether the cooperating group of strangers is divided into subgroups in remote sides and whether these subgroups are more cohesive than in the case of communication face-to-face. Sixty people took part in this study. In the experiment group of six people played cooperative game. Triads of the members of the group were sitting behind two tables, which were located …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l9qlp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Scott, Ph.D., prof. PhDr. David Šmahel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace interakčních partnerů Esc2 podílejících se na DNA opravě
Martin Pačesa -
Identifying challenges of virtual teams interaction in IT organizations
Marko Jovic -
Využívání videokonference během soudního jednání v trestním řízení
Daniela Matyášová -
Videokonference jako nástroj prodeje ve vybrané společnosti
Dan Swietek -
Videokonference a její využití v rámci trestního řízení
Vladimír Šimon -
Videokonference pro neslyšící
Tomáš Sklenák -
Video mixer/translátor pro webové videokonference
Jan Hutar -
Marketingová strategie pro firmu poskytující videokonference
Magda Procházková