Analýza systému řízení vybraného podniku – Olga Kudryavtseva
Olga Kudryavtseva
Bakalářská práce
Analýza systému řízení vybraného podniku
Anotace:
Bakalářská práce řeší problém analýzy systému řízení oddělení zákaznického servisu ve vybraném podniku. Práce si klade za cíl zjistit dopady manažerského přístupu a stylu řízení na spokojenost a pracovní motivaci zaměstnanců call centra. Rovněž zkoumá, zda styl řízení vedoucího pracovníka ovlivňuje fluktuaci zaměstnanců na pozici operátora. Vymezen je teoretický základ zaměřující se na obsah řídícího …víceAbstract:
The bachelor's thesis solves the problem of analysis of the management system of the customer service department in a selected company. The thesis aims to determine the effects of managerial approach and management style on the satisfaction and work motivation of call center employees. It also examines the manager's management style, whether employee turnover in the operator's position. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lxfzi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
- Oponent: Ing. Šárka Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Factors leading to migration of women from the North to the South of Ghana. The case of “Kayayei” (head potters) in the market of Accra
Bernard Tutu Ampofo -
Motivační nástroje ve vybraném podniku
Petra Cendelínová -
Vedení zaměstnanců
Michal Litt -
Motivační nástroje manažera v teorii a v praxi vybrané banky
Julie Korelová -
Motivační kompetence manažera k řízení práce z domova
Kateřina Filipčíková -
Motivační nástroje uplatňované ve firmě Vendavo CZ, s.r.o.
Ondřej Koval -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
Denisa Ficencová