Olga Kudryavtseva

Bakalářská práce

Analýza systému řízení vybraného podniku

Anotace:
Bakalářská práce řeší problém analýzy systému řízení oddělení zákaznického servisu ve vybraném podniku. Práce si klade za cíl zjistit dopady manažerského přístupu a stylu řízení na spokojenost a pracovní motivaci zaměstnanců call centra. Rovněž zkoumá, zda styl řízení vedoucího pracovníka ovlivňuje fluktuaci zaměstnanců na pozici operátora. Vymezen je teoretický základ zaměřující se na obsah řídícího …více
Abstract:
The bachelor's thesis solves the problem of analysis of the management system of the customer service department in a selected company. The thesis aims to determine the effects of managerial approach and management style on the satisfaction and work motivation of call center employees. It also examines the manager's management style, whether employee turnover in the operator's position. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný
  • Oponent: Ing. Šárka Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika