Bc. Libuše Benešová
Diplomová práce
Personální marketing podniku
Personnel Marketing of the Company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje současný interní i externí personální marketing ve výrobním podniku. Práce obsahuje výsledky rozboru interních dat podniku, posouzení konkurence a primární výzkum realizovaný technikou hloubkového rozhovoru a dotazníkového šetření zaměstnanci podniku a na základě nich identifikuje problematické oblasti současného personálního marketingu tohoto podniku. Ze získaných poznatků …víceAbstract:
The diploma thesis analysed the current internal and external personnel marketing in a manufacturing company. The thesis contains the results of the analysis of internal company data, competition assessment and primary research carried out by in-depth interview and questionnaire survey and based on them identifies problematic areas of current personnel marketing of this company. From the acquired knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/wc5sy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová