ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ. – Sofiia Shevchuk
Sofiia Shevchuk
Bachelor's thesis
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
THE ROLE OF OUTDOOR ADVERTISING IN THE CZECH REPUBLIC AND ITS EXPECTED FUTURE DEVELOPMENT.
Anotácia:
V bakalářské práci Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj se zabývám obecně venkovní reklamou v České republice. V teoretické části představuji náhled do dějin venkovní reklamy, její výhody a nevýhody, aktuální situaci na trhu v ČR a netradiční způsoby a trendy outdoorové reklamy. Praktická část obsahuje výzkum pomocí dotazníku o tom, jak mladá generace v Praze vnímá venkovní …viacAbstract:
In my bachelor thesis The role of outdoor advertising in the Czech Republic and its expected future. I deal with outdoor advertising in the Czech Republic in general. The theoretical part presents an insight into the history of outdoor advertising, its advantages and disadvantages, the current market situation in the Czech Republic and non-traditional ways and trends of outdoor advertising. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ondřej Novák, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHEVCHUK, Sofiia. \textit{ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V~ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9r57g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Future Development of New Energy in China
Zizhao Wang -
Current and future development of environmental CSR programs of Czech companies
Nikita Grigoryev -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Anna Pizúrová -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Aneta Lišková -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Petra Kudrnová -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ
Natalie Brandsteinová -
Formáty venkovní reklamy, jejich vývoj a využití 3D reklamy
Dominik Peršl
Názov
Vložil
Vložené
Práva