Bc. Radek Lunda

Master's thesis

Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně

Suitable marketing tools on social network sites for the promotion of cultural events in Brno
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz definovat a navrhnout vhodnou kombinaci marketingových nástrojů na sociálních sítích (Facebook a Instagram) k propagaci kulturních událostí ve městě Brně. Zvláštní pozornost je v práci věnována především metrikám „počet zhlédnutí“ a „dosah“ na stránkách sociálních sítí Facebook a Instagram. Příspěvkům propagovaných na těchto platformách a způsobům …more
Abstract:
The aim of the thesis is to define and propose a suitable combination of marketing tools on social network sites (Facebook and Instagram) to promote cultural events in Brno. Particular attention is focused on "number of views" and "reach" metrics on Facebook and Instagram social networking sites. Posts promoted on these platforms and the ways in which these results improve by organic or paid way of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management