Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně – Bc. Radek Lunda
Bc. Radek Lunda
Master's thesis
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
Suitable marketing tools on social network sites for the promotion of cultural events in Brno
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz definovat a navrhnout vhodnou kombinaci marketingových nástrojů na sociálních sítích (Facebook a Instagram) k propagaci kulturních událostí ve městě Brně. Zvláštní pozornost je v práci věnována především metrikám „počet zhlédnutí“ a „dosah“ na stránkách sociálních sítí Facebook a Instagram. Příspěvkům propagovaných na těchto platformách a způsobům …moreAbstract:
The aim of the thesis is to define and propose a suitable combination of marketing tools on social network sites (Facebook and Instagram) to promote cultural events in Brno. Particular attention is focused on "number of views" and "reach" metrics on Facebook and Instagram social networking sites. Posts promoted on these platforms and the ways in which these results improve by organic or paid way of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yksdo/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Webové stránky jako marketingový nástroj malých stavebních firem
Štěpánka Dujková -
Fotografie a videa jako marketingový nástroj v cestovním ruchu
Nikola Knížová -
Média jako marketingový nástroj
Yana Tomaidu -
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Štěpán Kovařík -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Denisa Kortanová -
Facebook jako marketingový nástroj v komunikaci značky
Dominika Spáčilová -
Instagram jako marketingový nástroj v podnikatelské činnosti
Kamila Serkebayeva