Návrh interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem – Michaela Javorková
Michaela Javorková
Bakalářská práce
Návrh interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem
Internal Marketing Communication Design for Contractors of Construction Companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se týká návrhu interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem. Cílem této bakalářské práce bylo navrhnutí interní marketingové komunikace prostřednictvím analýzy využití interní komunikační platformy ve vybrané firmě. Jako prostředek k získání potřebných informací k dosažení cíle této bakalářské práce byla zvolena metoda dotazování.Abstract:
This bachelor thesis is focused on the Internal Marketing Communication Design for Contractors of Construction Companies. The purpose of this thesis is to design an internal marketing communication through the analysis of the use of internal communication platform in a selected company. To obtain the goal of this bachelor thesis was chosen the method of questioning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135611
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAVORKOVÁ, Michaela. \textit{Návrh interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9tv6x/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Effect of Internal Marketing on Employee Engagement
Thi Thu Nga Hoang -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková