Využití metod Competitive Intelligence pro získání konkurenční výhody v herním průmyslu – Michal Kolman
Michal Kolman
Master's thesis
Využití metod Competitive Intelligence pro získání konkurenční výhody v herním průmyslu
Using Competitive Intelligence methods to get competitive advantage in game industry
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem systému Competitive Intelligence pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané společnosti zabývající se vývojem videoher. Cílem této práce je navrhnout řešení pro aktivní monitorování konkurence prostřednictvím využívání optimálních informačních zdrojů a nástrojů. V práci je nejprve představena problematika Competitive Intelligence. V další části práce je charakterizováno …moreAbstract:
This Master’s Thesis deals with the design of Competitive Intelligence system for increasing the competitiveness of the selected company involved in the development of video games. The aim of this thesis is to design solution for active monitoring of competition through the use of optimal information resources and tools. First, Competitive Intelligence is introduced in this thesis. The next part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72662
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Jan Černý
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72662
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Relationship Marketing in a Video Game Industry
Martin Šugra -
Analýza možností monetizace počítačových a video her
Jan Straka -
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
Jesika Hamadová -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík