Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů – Pavlína Pacltová
Pavlína Pacltová
Diplomová práce
Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů
Farmer´s markets as a form of sales of local products
Anotace:
Diplomová práce "Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů" si klade za cíl zjistit prostřednictvím marketingového výzkumu, jaké je povědomí spotřebitelů o možnostech nákupu lokálních potravin, a jaké jsou postoje těchto spotřebitelů zejména k farmářským trhům. Na základě výsledků tohoto výzkumu bude určen charakteristický zákazník farmářských trhů. První část teoreticky vymezuje problematiku …víceAbstract:
Thesis "Farmer's markets as a form of sales of local products," which aims to find out through research, what is consumer awareness about how to buy local food and what are the consumer's attitudes especially to the farmer's markets. Based on the results of this research I will determine the characteristic consumer of farmer's markets. The first part defines the theoretical issues of local food and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64134
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jana Blažková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci farmářských trhů
Jan Štědrý