Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u dětí předškolního věku – Jana Tošnerová
Jana Tošnerová
Diplomová práce
Rozvoj sociálně-emočních kompetencí u dětí předškolního věku
The development of socio- emotional competencies at the preschool age
Anotace:
Diplomová práce pojednává o sociálně-emočních kompetencích u dětí předškolního věku a o jejich rozvoji. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou těchto kompetencí včetně emocí a také tím, jak s nimi pracovat a jak je u dětí předškolního věku dále rozvíjet. V empirické části bude zjišťován vliv projektu, na dítě předškolního věku, který je zaměřený na rozvoj emocí. Následně bude úroveň sociálně …víceAbstract:
The thesis is about social-emotional competencies at the preschool age children and their development. The theoretical part focus on general characteristic these competencies including emotions and how to work with them and how to develop them further at the preschool age children. The empirical part will study the influence of the project that focus on development of emotion on the preschool age child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2020
- Vedoucí: Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sourozeneckých konstelací na sociálně-emoční kompetence u dětí ve věku 5-6 let
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ -
Sociálně-emoční kompetence a vnímání humoru u dětí předškolního věku
Kateřina Anna Hesová -
Emočně sociální kompetence u nadaných dětí
Pavel HEINZEL -
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Možnosti a rizika testování sociálně-emočních kompetencí dětí mladšího školního věku hromadnou formou
Veronika Šromová -
Diagnostika sociálně-emočních kompetencí u dětí raného školního věku se zaměřením na metodu IDS
Klára ČERNÁ -
Děti předškolního věku a jejich emoce
Petra Vorlová -
Pohádka jako prostředek rozvoje emocí u dětí předškolního věku prostřednictvím metod dramatické výchovy
Vítězslava Ševčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva