Rozvoj pragmatické jazykové roviny u žáků základní školy speciální. – Bc. Denisa Chrpová
Bc. Denisa Chrpová
Diplomová práce
Rozvoj pragmatické jazykové roviny u žáků základní školy speciální.
Development of Pragmatic Language Levels at Pupils of Elementary School Special
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj pragmatické jazykové roviny u žáků základní školy speciální. Teoretická část zahrnuje tři kapitoly. První kapitola se zabývá terminologií, etiologií a klasifikací mentální retardace, specifickou charakteristikou osob s mentálním postižením a problematikou období školního věku a dospívání. Druhá kapitola popisuje narušenou komunikační schopnost u osob s mentálním …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on development of pragmatic language levels at pupils of elementary school special. The theoretical part includes three chapters. The first part discusses the terminology, etiology, classification of mental retardation, specific characteristics of people with mental disabilities and the issue of school-age period and adolescence. The second part describes the impaired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgb7s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková -
Logopedické intervence u dětí s mentálním postižením v rámci základního vzdělávání
Petra Kučerová -
Logopedická intervence u dívky s lehkým mentálním postižením
Pavlína Dohnálková -
Logopedická intervence u dětí mladšího školního věku s mentálním postižením
Sandra Szewczyková -
Logopedická intervence u dětí s mentálním postižením a poruchami autistického spektra v předškolním věku
Simona Katzerová -
Specifika komunikace v anglickém jazyce u dětí s narušenou komunikační schopností
Berenika Šenková -
Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd základní školy s projevy ADHD.
Petra PROKOPOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u žáků v prvních třídách základní školy
Eliška MATERNOVÁ