Bc. Petr TYPL

Bakalářská práce

Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže

Comparison of advertising in selected journals oriented to male and female population.
Anotace:
Primárním cílem srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže je získat informace, jakým směrem se ubírá tisková reklama v České republice (tzn., jak rostou či klesají výdaje do tiskové reklamy), dále najít specifika reklamy pro ženy a muže (obrazová část a genderové aspekty {--} reklamního zobrazování mužů a žen v časopisech pro muže a ženy), a jak tento vývoj konkrétně ovlivňuje …více
Abstract:
The primary goal of this comparison of advertising in magazines, focused on women and men, is to obtain information about the model of development of printed advertising in Czech republic (and how increases or decreases the investment to printed advertising), localize the specifics of advertising aimed at women and men (the graphics and the gender aspects of advertising images of men and women in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4879

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TYPL, Petr. Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.