Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže – Bc. Petr TYPL
Bc. Petr TYPL
Bakalářská práce
Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže
Comparison of advertising in selected journals oriented to male and female population.
Anotace:
Primárním cílem srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže je získat informace, jakým směrem se ubírá tisková reklama v České republice (tzn., jak rostou či klesají výdaje do tiskové reklamy), dále najít specifika reklamy pro ženy a muže (obrazová část a genderové aspekty {--} reklamního zobrazování mužů a žen v časopisech pro muže a ženy), a jak tento vývoj konkrétně ovlivňuje …víceAbstract:
The primary goal of this comparison of advertising in magazines, focused on women and men, is to obtain information about the model of development of printed advertising in Czech republic (and how increases or decreases the investment to printed advertising), localize the specifics of advertising aimed at women and men (the graphics and the gender aspects of advertising images of men and women in this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Zveřejnit od: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4879
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYPL, Petr. Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tematická, strukturální, kvantitativní a kvalitativní analýza bakalářských prací studentů oboru Andragogika
Gabriela MATÝSKOVÁ -
Kvantitativní a kvalitativní analýza řízení projektu Upgrade IS MOODLE
Tereza Černá -
Možnosti kvalitativní a kvantitativní analýzy složení kokainu a THC s využitím mobilní NIR spektrometrie
Eliška Vedralová -
Využití vibrační spektroskopie při in-situ kvalitativní a kvantitativní analýze polyhydroxyalkanoátů v bakteriální biomase
Barbora Kevélyová -
Metody kvalitativní a kvantitativní analýzy PHA v buňkách cyanobakterií
Diana Černayová -
Základní kvantitativní a kvalitativní analýza anglických a českých projevů sloužících k nácviku tlumočnických dovedností na portále Speech Repository
Iva PARÁKOVÁ -
Motiv technologií v současném Večerníčku (kvantitativní a kvalitativní analýza)
Michaela OBSTOVÁ -
Žák v roli svědka šikany. Kvantitativně kvalitativní analýza modelů svědeckého chování žáků druhého stupně základních škol.
Kateřina Polášková