Návrh marketingové strategie vybraného podniku – Bc. Nikol Andeltová
Bc. Nikol Andeltová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Marketing strategy proposal for selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro kavárnu v Mladé Boleslavi v kontextu rostoucí konkurence a měnících se preferencí zákazníků. Teoretická část definuje klíčové marketingové pojmy a koncepty. Analytická část popisuje vnitropodniková data, výsledky rozhovorů se zákazníky a analýzu konkurence. Na základě těchto poznatků byla provedena SWOT analýza a stanoven cíl: zvýšit …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the design of a marketing strategy for a café in Mladá Boleslav in the context of growing competition and changing customer preferences. The theoretical part defines key marketing terms and concepts. The analytical part describes the internal company data, results of customer interviews and competitor analysis. Based on these findings, a SWOT analysis was performed and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/tuqa0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDELTOVÁ, Nikol. \textit{Návrh marketingové strategie vybraného podniku}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/mah1k2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková