Bc. Nikol Andeltová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie vybraného podniku

Marketing strategy proposal for selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro kavárnu v Mladé Boleslavi v kontextu rostoucí konkurence a měnících se preferencí zákazníků. Teoretická část definuje klíčové marketingové pojmy a koncepty. Analytická část popisuje vnitropodniková data, výsledky rozhovorů se zákazníky a analýzu konkurence. Na základě těchto poznatků byla provedena SWOT analýza a stanoven cíl: zvýšit …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the design of a marketing strategy for a café in Mladá Boleslav in the context of growing competition and changing customer preferences. The theoretical part defines key marketing terms and concepts. The analytical part describes the internal company data, results of customer interviews and competitor analysis. Based on these findings, a SWOT analysis was performed and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/tuqa0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách