Skupinová diagnostika školních postojů prostřednictvím psychologické vzdálenosti – Denisa PRACHAŘOVÁ
Denisa PRACHAŘOVÁ
Bakalářská práce
Skupinová diagnostika školních postojů prostřednictvím psychologické vzdálenosti
Group diagnostics of school attitudes through the psychological distance
Anotace:
V této práci se zabývám skupinovou diagnostikou školních postojů prostřednictvím metafory psychologické vzdálenosti. Zjišťuji postoje k jednotlivým vyučovacím předmětům u žáků druhého stupně veřejné základní školy Moravskoslezského kraje. Respondenti měli možnost pracovat s interaktivním počítačovým softwarem, u kterého lze prostřednictvím vizuálních metafor vyjadřovat vnímání a hodnocení vyučovacích …víceAbstract:
This thesis deals with group diagnostics of school attitudes through the metaphor of psychological distance. I find out attitudes to individual subjects among pupils of the second grades of the public primary school in the Moravian-Silesian Region. Respondents had the opportunity to work with interactive computer software in which the perception and evaluation of subjects can be expressed via visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRACHAŘOVÁ, Denisa. Skupinová diagnostika školních postojů prostřednictvím psychologické vzdálenosti. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Zjišťování významu psychologické vzdálenosti při využití kognitivního interview
Veronika TROCHTOVÁ -
Žákovské postoje ke školním předmětům
Tereza Šamšulová -
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Michaela Junková -
Postoje ke zdraví a životnímu stylu u vysokoškolských studentů oboru zdravotnický záchranář
Petr KOPECKÝ -
Etické postoje ke globálním environmentálním problémům v hodinách občanské výchovy
Simona Svobodová -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
VISJON og VIRKELIGHET: Revitaliseringen av samisk språk i skole og barnehage i Norge etter 1997
Jana Prušková -
Srovnání praktických maturitních zkoušek uměleckého kovářství na školách Střední škole uměleckoprůmyslové a vyšší odborné škole v Turnově a Střední škole a vyšší odborné škole umělecké a řemeslné v Praze
Ondřej Podešva