Tomáš Klíma

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané produktové řady společnosti Siemens s.r.o.

Marketing strategy of a selected product line of the company Siemens Ltd.
Anotácia:
Tato diplomová práce představuje společnost Siemens s.r.o. spolu s tržním prostředím v segmentu výroby lokomotiv a charakterizuje a analyzuje marketingovou strategii její produktové řady - lokomotiv Vectron. Práce chce poskytnout společnosti Siemens s.r.o. nezávislý pohled na její marketingovou strategii a nabídnout inspiraci pro její případnou úpravu. V první polovině práce je možno rovněž naleznout …viac
Abstract:
This diploma thesis introduces the company Siemens Ltd. together with the market environment in the field of production of locomotives. It characterizes and analyzes the marketing strategy of the company's production line -- locomotives Vectron. The aim of the thesis is to provide an independent view of the company's marketing strategy and to propound inspiration to the company Siemens Ltd. for its …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: Jiří Hofschnajdr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/63127