Marketingová strategie vybrané produktové řady společnosti Siemens s.r.o. – Tomáš Klíma
Tomáš Klíma
Master's thesis
Marketingová strategie vybrané produktové řady společnosti Siemens s.r.o.
Marketing strategy of a selected product line of the company Siemens Ltd.
Anotácia:
Tato diplomová práce představuje společnost Siemens s.r.o. spolu s tržním prostředím v segmentu výroby lokomotiv a charakterizuje a analyzuje marketingovou strategii její produktové řady - lokomotiv Vectron. Práce chce poskytnout společnosti Siemens s.r.o. nezávislý pohled na její marketingovou strategii a nabídnout inspiraci pro její případnou úpravu. V první polovině práce je možno rovněž naleznout …viacAbstract:
This diploma thesis introduces the company Siemens Ltd. together with the market environment in the field of production of locomotives. It characterizes and analyzes the marketing strategy of the company's production line -- locomotives Vectron. The aim of the thesis is to provide an independent view of the company's marketing strategy and to propound inspiration to the company Siemens Ltd. for its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedúci: Jaroslav Halík
- Oponent: Jiří Hofschnajdr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza tenisového klubu - TK Lokomotiva Plzeň
Daniela KULOVÁ -
Analýza a optimalizace ztrát trojfázového napěťového střídače v pohonu lokomotivy
Patrik Bonczek -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská