Serhiy Bobrytskyy

Master's thesis

Achieving healthy growth of FMCG company under promo pressure and promo hunting trends in the Czech Republic

Achieving healthy growth of FMCG company under promo pressure and promo hunting trends in the Czech Republic
Anotácia:
This master thesis focuses on the Promo Pressure Phenomena in the retailer industry. The research can be considered as a replicable roadmap for the FMCG company to escape from the promotional spiral and start to grow “healthy”. The author presents Mind Map, which summarizes all of the definitions, measurement tools and the elements of Promo Pressure, and it serves later as a Promo Pressure Model. Based …viac
Abstract:
This master thesis focuses on the Promo Pressure Phenomena in the retailer industry. The research can be considered as a replicable roadmap for the FMCG company to escape from the promotional spiral and start to grow “healthy”. The author presents Mind Map, which summarizes all of the definitions, measurement tools and the elements of Promo Pressure, and it serves later as a Promo Pressure Model. Based …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
  • Vedúci: Martin Machek
  • Oponent: Jan Wegert

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78477

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.