Helena Černovská

Master's thesis

Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z

Comparison of the impact of PPC advertising on the generation of Baby Boomers, X, Y and Z
Abstract:
Tato práce se zabývá srovnáním dopadů PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z. Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu analyzovat a porovnat rozdíly působení PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z. Teoretická část se zabývá internetovým marketingem, PPC reklamou, použitím informačních a komunikačních technologií v České republice. Dále jsou v teoretické části definovány jednotlivé …more
Abstract:
This thesis is focused on analysis and comparison of impacts of the PPC advertisement on the generation Baby boomers, X, Y and Z. The aim of this thesis is to compare and analyse differences between impacts of the PPC advertisement based on quantitative and qualitative research. The theoretical part of the work is focused on defining online marketing, PPC advertising, informational and communicational …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2020
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Rehn

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79611