Siqi Wang

Bakalářská práce

Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China

Charakteristika a vnímání spotřebitelů Živé nakupování v Číně
Anotace:
Tato práce zkoumá rychle se vyvíjející fenomén živého nakupování v Číně, zkoumá vlastnosti spotřebitelů, jejich vnímání a vyhlídky v maloobchodním prostředí. Studie poskytuje analýzu čínského trhu živého nakupování, zdůrazňuje jeho historický vývoj, současné trendy a budoucí příležitosti. Prostřednictvím aplikace Hofstede Dimension Analysis zkoumá vliv kulturních aspektů na spotřebitelské vnímání nakupování …více
Abstract:
This thesis explores the rapidly evolving phenomenon of live shopping in China, examining consumers' characteristics, perceptions, and prospects in the retail landscape. The study provides an analysis of the Chinese live shopping market, highlighting its historical development, current trends, and future opportunities. Through the application of the Hofstede Dimension Analysis, it investigates the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89143