Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China – Siqi Wang
Siqi Wang
Bakalářská práce
Consumers’ Characteristics and Perception of Live Shopping in China
Charakteristika a vnímání spotřebitelů Živé nakupování v Číně
Anotace:
Tato práce zkoumá rychle se vyvíjející fenomén živého nakupování v Číně, zkoumá vlastnosti spotřebitelů, jejich vnímání a vyhlídky v maloobchodním prostředí. Studie poskytuje analýzu čínského trhu živého nakupování, zdůrazňuje jeho historický vývoj, současné trendy a budoucí příležitosti. Prostřednictvím aplikace Hofstede Dimension Analysis zkoumá vliv kulturních aspektů na spotřebitelské vnímání nakupování …víceAbstract:
This thesis explores the rapidly evolving phenomenon of live shopping in China, examining consumers' characteristics, perceptions, and prospects in the retail landscape. The study provides an analysis of the Chinese live shopping market, highlighting its historical development, current trends, and future opportunities. Through the application of the Hofstede Dimension Analysis, it investigates the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89143
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perceptions of Prime bevarages' marketing tools
Varvara Lazareva -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova -
“The Impact of Vegan Labels on Consumer Behaviour”
Rami Mohana -
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Cenové trendy na českom a nemeckom trhu s osobnými automobilmi v rokoch 2010 - 2019
Michal Janko