Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu – Jonáš GRUFÍK
Jonáš GRUFÍK
Master's thesis
Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu
Marketing communication Czech ball hockey federation
Anotácia:
Tato závěrečná práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace Českomoravského svazu hokejbalu. V současnosti se rozrůstá trend sportovního marketingu, který napomáhá sportovním organizacím v jejich rozvoji, ať už v náborech nových členů nebo v získání finančních zdrojů pro svou činnost. Tato práce pracovala s daty ze situační analýzy, dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a SWOT analýzy. Na …viacAbstract:
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the Czech ball Hockey Federation. Currently, the trend of sports marketing is growing, which helps sports organizations in their development, whether in recruiting new members or in obtaining financial resources for their activities. This work worked with data from situation analysis, questionnaire survey, controlled interview and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRUFÍK, Jonáš. Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports - Recreology / Physical Education and Sports - Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Změny ve využívání sportovních prostorů v důsledku pandemie COVID 19 - Sportovní areál Bystřice nad Pernštejnem
Adam Janeček -
Sportovní cestovní ruch jako netradiční forma turismu
Nováková Nováková -
Psychologické aspekty tréninkové přípravy ve sportovním horolezectví: mentální strategie přípravy na sportovní výkon u elitních lezců
Noemi Mikulajská -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan
Názov
Vložil
Vložené
Práva