Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu – Jonáš GRUFÍK
Jonáš GRUFÍK
Diplomová práce
Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu
Marketing communication Czech ball hockey federation
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace Českomoravského svazu hokejbalu. V současnosti se rozrůstá trend sportovního marketingu, který napomáhá sportovním organizacím v jejich rozvoji, ať už v náborech nových členů nebo v získání finančních zdrojů pro svou činnost. Tato práce pracovala s daty ze situační analýzy, dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru a SWOT analýzy. Na …víceAbstract:
The thesis deals with the evaluation of the marketing communication of the Czech ball Hockey Federation. Currently, the trend of sports marketing is growing, which helps sports organizations in their development, whether in recruiting new members or in obtaining financial resources for their activities. This work worked with data from situation analysis, questionnaire survey, controlled interview and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRUFÍK, Jonáš. Marketingová komunikace Českomoravského svazu hokejbalu. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport - Rekreologie / Tělesná výchova a sport - Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Změny ve využívání sportovních prostorů v důsledku pandemie COVID 19 - Sportovní areál Bystřice nad Pernštejnem
Adam Janeček -
Sportovní cestovní ruch jako netradiční forma turismu
Nováková Nováková -
Psychologické aspekty tréninkové přípravy ve sportovním horolezectví: mentální strategie přípravy na sportovní výkon u elitních lezců
Noemi Mikulajská -
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Tomáš Rak -
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
David Sládeček -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta
Název
Vložil
Vloženo
Práva