Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant – Bc. Tereza Vojáčková
Bc. Tereza Vojáčková
Diplomová práce
Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant
Building the Gastronomic Brand: FitFoodie Restaurant
Anotace:
Teoretická část vysvětluje pojmy a souvislosti tří hlavních oblastí zájmu diplomové práce firemní identity, marketingových komunikací a marketingového výzkumu. Část o fi-remní identitě se věnuje její definici, významu a jednotlivým složkám firemnímu desig-nu, firemní komunikaci, firemní kultuře a produktu. Práce blíže specifikuje klíčové odliš-nosti budování značky v odvětví gastronomie. Podkapitola …víceAbstract:
The theoretical part explains terms and context of three main areas of interest - corporate identity, marketing communications and marketing research. The section dedicated to corporate identity is about the definition, importance and individual components - corpo-rate design, corporate communications, corporate culture and product. The thesis specifies specifics in brand building in the restaurant …víceKlíčová slova
firemní identita firemní design firemní komunikace firemní kultura firemní produkt osobnost firmy image brand building značka love brand mise vize a poslání design manuál logotyp ochranná známka symbol marketingové komunikace komunikační mix word-of-mouth sociální sítě event marketing dotazník SWOT analýza gastrono-mie fit food.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vojáčková, Tereza. Budování brandu v gastronomii: FitFoodie Restaurant . Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček -
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Aleš Grepl