Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ – Bc. Jana Nejedlá
Bc. Jana Nejedlá
Diplomová práce
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Methods and strategies of critical thinking in style tuition at second stage of basic school
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se věnuje studiu konstruktivistického pojetí výuky a odpovídá na otázku, jakým způsobem konstruktivismus souvisí s kritickým myšlením. Diplomová práce zaměřuje pozornost k systému kurikulárních dokumentů orientovanou na oblasti Rámcového vzdělávacího programu, které souvisí s výukou českého jazyka – vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace a vzdělávací obor Český …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis is devoted to the study of constructivist approach of teaching and responding to the question how constructivism relates to critical thinking. The thesis focuses attention to system curricula focused on the framework curriculum related to teaching the Czech language – educational area Language and communication and educational field in Czech language and literature …víceKlíčová slova
rámcový vzdělávací program český jazyk slohová výuka metody a strategie kritického myšlení konstruktivismus program Čtením a psaním ke kritickému myšlení framework curriculum czech language style tuition methods and strategies of critical thinking constructivism program Reading and Writing for Critical Thinking
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3zsv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Ivo Martinec, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Vzdělávání k demokratickému občanství pomocí metod Filozofie pro děti a Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Martin Drnek -
Úroveň čtenářské gramotnosti u žáků běžných nespecializovaných základních škol a základních škol implementující program čtení a psaní ke kritickému myšlení
Iva HEJDOVÁ -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ -
Critical Thinking Methods in English Lessons
Marcela Kůdelová -
High School Students’ Attitude Towards Critical Thinking-Focused ESL Lessons
Eliška Mottlová -
Critical thinking in ESL lessons
Dana Ševčíková -
Critical Thinking Methods in English Lessons
Marcela Kůdelová