Inovativní metody výuky informatiky na střední škole – Jiří Čarek
Jiří Čarek
Diplomová práce
Inovativní metody výuky informatiky na střední škole
Innovative methods of teaching computer science at high school
Anotace:
Spolu s technologickým pokrokem se mění i nároky na obsah práce, ale způsob výuky na středních školách se příliš nezměnil. Společně s pojmem průmysl 4.0 se začíná mluvit i o vzdělání 4.0. Cílem práce je rozpoznat různé inovativní způsoby výkladu látky, které pomohou posunout výuku informatiky na střední škole blíže k potřebám budoucího pracovního uplatnění a osobního rozvoje.Abstract:
During time, the technologies used have been changed and as well, we need to change the way we educate children. The purpose of this final thesis is to find new ways how to innovate the teaching of ICT on high schools.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71845
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2018
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: David Švarc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71845
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Translation in Language Education: approaches, reflections, and innovation potential
Monika BÁRTOVÁ -
Specifika vlivu angličtiny na výuku ruštiny na střední škole a jejich využití (na příkladu slovní zásoby).
Eva Bajerová -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Srovnání českého a rakouského školství s ohledem na výuku ZSV na SŠ
Simona Čechová -
Uplatnění absolventů učňovských oborů na ISŠ Na Karmeli, Mladá Boleslav, na trhu práce
Petr ZAVŘEL -
Využití projektové metody při výuce židovské problematiky na středních školách na příkladu města Svitavy
David Grolich -
Využití projektové metody při výuce problematiky atentátu na Heydricha a heydrichiády na středních školách
Jan Juračka -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková