Ing. Petr Jelínek

Bachelor's thesis

Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu

Possibilities of using social network in marketing communication of tourist destination
Abstract:
Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení.
Abstract:
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Helena Becková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jelínek, Petr. Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinace cestovního ruchu. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera