Influenceři a destinační marketing – Bc. Michaela Baletková
Bc. Michaela Baletková
Diplomová práce
Influenceři a destinační marketing
Influencers and destination marketing
Anotace:
Diplomová práce „Influenceři a destinační marketing“ se zabývá vlivem aktivit influencerů na rozhodovací proces spotřebitele v rámci navštívení destinace cestovního ruchu. První část obsahuje rešerši literatury v oblastech destinační marketing a influencer marketing. Druhá část je zaměřena na analýzu dat získaných kvalitativním šetřením v podobě rozhovorů. Na základě zjištění z vlastního výzkumu v …víceAbstract:
The Diploma thesis "Influencers and Destination Marketing" deals with the role of influencers' activities on the consumer's decision-making process when visiting a tourism destination. The first part includes a literature search in the areas of destination marketing and influencer marketing. The second part focuses on the analysis of the data obtained through qualitative research in the form of interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vibkw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv autenticity na rozhodovací proces návštěvníků kulturních památek
Marie GABŠTŮROVÁ -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Influencer marketing
Jana Skřivánková