Projevy metakognitivních zkušeností u dětí předškolního věku – Bc. Lucie KRUPOVÁ
Bc. Lucie KRUPOVÁ
Master's thesis
Projevy metakognitivních zkušeností u dětí předškolního věku
The expressions of metacognitive experiences in pre-school children
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice dětí předškolního věku. Záměrem práce je zjistit, jak se současná metakognitivní zkušenost u dětí předškolního věku projevuje v oblasti osobní, úkolové a strategické, a to bez ohledu na jakoukoli systematickou výchovně-vzdělávací přípravu rozvíjející tyto zkušenosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vychází z teorií kognitivního vývoje …moreAbstract:
Master thesis deals with the metacognition problems of pre-school children. The aim of this work is to find out how the current metacognition experience of pre-school children is expressed in the personal, task and strategy area, regardless of any systematical educational preparation developing these experiences. The work is divided into two parts. The theoretical part is based on theories of cognitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
19254
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUPOVÁ, Lucie. Projevy metakognitivních zkušeností u dětí předškolního věku. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Vnímání a řešení nežádoucího chování dětí předškolního věku učiteli
Daniela SIVÁŇOVÁ -
Přístup učitele k řešení vrstevnických konfliktů mezi dětmi předškolního věku
Tereza Kožušníková -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Řešení morálních dilemat dětmi předškolního věku
Markéta Alice PAČKOVÁ -
Agresivita dětí předškolního věku a její řešení
Iveta Imreová -
Hra a hračka v edukaci dítěte předškolního věku
Natálie HAVLÍKOVÁ -
Návrh konstrukčního řešení "hracího dětského nábytku" s možností aplikace do bytového i veřejného interiéru pro děti předškolního věku.
Klára Pekárková -
Diagnostika jazykových kompetencí u dítěte-cizince předškolního věku
Jitka Dohnalová