Učení v pohybu ve 3. ročníku základní školy – Mgr. Jitka Rampáčková
Mgr. Jitka Rampáčková
Diplomová práce
Učení v pohybu ve 3. ročníku základní školy
Learning in motion in the 3rd year of primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá učením v pohybu a jeho využitím ve výuce ve 3. ročníku na 1. stupni základní školy. V teoretické části je popsán pohyb jako životní potřeba, možnosti pohybu ve výuce, učení v pohybu a jeho zařazení z hlediska výukových metod. Důležité je posouzení vzdělávacího obsahu ve 3. ročníku základní školy z hlediska vhodného propojení učiva s pohybovými aktivitami. Metodická část poskytuje …víceAbstract:
The diploma thesis deals with learning through movement and its use in teaching in the 3rd grade of elementary school. In the theoretical part, the movement is described one of the life’s needs, the possibilities of movement in teaching, learning through movement and its inclusion in teaching methods. Important is the review of the educational content in the 3rd grade of elementary school in terms …víceKlíčová slova
pohybová aktivita aktivizační metody učení v pohybu vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace Matematika a její aplikace Člověk a jeho svět výukové metody vyučovací styl učitele physical activity activating teaching methods learning through movement education sections language and communication Mathematics and its applications Human and his world teaching methods teaching style
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p4ozm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc.
- Oponent: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace textů Kateřiny Tučkové a Petra Kersche a jejich využití v hodinách českého jazyka v 9. ročníku základní školy
Lenka Korečková -
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Mezipředmětové vztahy a integrovaná výuka na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Umění a kultura
Lenka HAVLÍČKOVÁ -
Zákon o významné tržní síle při prodeji zemědělských a potravinářských produktů a jejím zneužití a jeho aplikace v obchodní praxi v České republice
Radek Mlích -
Komutativní algebra a její aplikace v algebraické geometrii a teorii čísel
Jan Vondruška -
Interdisciplinární vztahy vzdělávací oblasti matematika a její aplikace a vzdělávací oblasti člověk a příroda
Kateřina JANÁKOVÁ -
Rodinná a reprodukční politika nacistického Německa a její aplikace na území Protektorátu Čechy a Morava a v Říšské župě Sudety.
Kamila MINAŘÍKOVÁ