Marcela SIGLOVÁ

Bachelor's thesis

Entwicklung der Marktstrategien im Musikunternehmen in Deutschland und in der Tschechischen Republik

Progression of Market Strategies in Music Business in Germany and in Czech Republic
Abstract:
The thesis focuses on music marketing in the Czech Republic and Germany. The theoretical part is based on three parts, namely the development of music, division of the music market and marketing devices and policy. The practical part evaluates a questionnaire survey among music fans, bands and managers in the Czech Republic and Germany. The aim of the survey is to analyze and map the situation on both …viac
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketing hudebních společností v České republice a Německu. Teoretická část je postavena na třech hlavních pilířích, a to na vývoji hudby, rozdělení hudebního trhu a marketingových nástrojích a strategiích. V praktické části je vyhodnocen dotazníkový průzkum, který probíhal mezi hudebními fanoušky, kapelami a hudebními manažery v České republice a Německu. Cílem průzkumu …viac
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zverejniť od: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SIGLOVÁ, Marcela. Entwicklung der Marktstrategien im Musikunternehmen in Deutschland und in der Tschechischen Republik. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta