Entwicklung der Marktstrategien im Musikunternehmen in Deutschland und in der Tschechischen Republik – Marcela SIGLOVÁ
Marcela SIGLOVÁ
Bachelor's thesis
Entwicklung der Marktstrategien im Musikunternehmen in Deutschland und in der Tschechischen Republik
Progression of Market Strategies in Music Business in Germany and in Czech Republic
Abstract:
The thesis focuses on music marketing in the Czech Republic and Germany. The theoretical part is based on three parts, namely the development of music, division of the music market and marketing devices and policy. The practical part evaluates a questionnaire survey among music fans, bands and managers in the Czech Republic and Germany. The aim of the survey is to analyze and map the situation on both …viacAbstract:
Tématem bakalářské práce je marketing hudebních společností v České republice a Německu. Teoretická část je postavena na třech hlavních pilířích, a to na vývoji hudby, rozdělení hudebního trhu a marketingových nástrojích a strategiích. V praktické části je vyhodnocen dotazníkový průzkum, který probíhal mezi hudebními fanoušky, kapelami a hudebními manažery v České republice a Německu. Cílem průzkumu …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zverejniť od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIGLOVÁ, Marcela. \textit{Entwicklung der Marktstrategien im Musikunternehmen in Deutschland und in der Tschechischen Republik}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Faculty of Arts. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mbn1q7/.
Jak správně citovat práci
SIGLOVÁ, Marcela. Entwicklung der Marktstrategien im Musikunternehmen in Deutschland und in der Tschechischen Republik. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business
Práce na příbuzné téma
-
Eurovize jako nástroj kulturní diplomacie: případová studie Česká republika
Kateřina Harenčáková -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Efektivita hudební výchovy na základních školách v České republice
Alžběta Hrbáčová -
Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu
Anna Prchalová -
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Dopady koronaviru na hudební kluby v České republice
Kateřina Němcová -
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
Que Anh Tran